Reklama je navoněná zdechlina, Oliviero Toscani 1996

Kód: E5874-01
Neohodnoceno
239 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.

Toscani je borec. Pokud je možné doporučit jedinou knihu o reklamě, tak to bude právě tahle jeho Navoněná zdechlina. A vůbec nevadí, že je víc než čtvrt století stará. Některé věci se totiž nemění (což je samozřejmě škoda). Hodně inspirativní záležitost, která může pomoct otevřít oči. Nebo je aspoň před některými věcmi nezavírat.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Vydáno: Slovart ČR

Počet stran: 182
Jazyk vydání: český
Vazba knihy: pevá vázaná bez přebalu
Forma: kniha
ISBN: 80-85871-82-3

Kvalita 10/10 Nová kniha

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: