"Ofenzivní marketing" od Ivana Bureše je kniha zaměřená na moderní přístupy k marketingu, které kladou důraz na efektivitu a cílevědomost v pracovním procesu. Autor se zabývá problémem, kdy se pracovní úkoly množí bez ohledu na jejich účelnost, což vede k frustraci vedoucích pracovníků. V kontrastu s nekonečným množstvím práce stojí omezený čas, který máme k dispozici, což může způsobit, že se každodenního pracovního programu začne vytrácet cílevědomost. Bureš přirovnává tento proces ke ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě: zatímco hlavní závodníci se snaží vyhrát nebo se co nejlépe umístit, zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu, roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapomněli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.
Detailní informace
Vydáno: 2002 Management Press
Počet stran: 175
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 80-7261-060-0
Kvalita 10/10
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Nastavení