Ofenzivní marketing, Ivan Bureš

Kód: E3701-14
Neohodnoceno
95 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

"Ofenzivní marketing" od Ivana Bureše je kniha zaměřená na moderní přístupy k marketingu, které kladou důraz na efektivitu a cílevědomost v pracovním procesu. Autor se zabývá problémem, kdy se pracovní úkoly množí bez ohledu na jejich účelnost, což vede k frustraci vedoucích pracovníků. V kontrastu s nekonečným množstvím práce stojí omezený čas, který máme k dispozici, což může způsobit, že se každodenního pracovního programu začne vytrácet cílevědomost. Bureš přirovnává tento proces ke ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě: zatímco hlavní závodníci se snaží vyhrát nebo se co nejlépe umístit, zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu, roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapomněli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Vydáno:  Management Press

Počet stran: 175

Vazba knihyměkká / brožovaná

ISBN: 80-7261-060-0

Kvalita 10/10

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: