Kniha odhaluje temné zákoutí Silicon Valley a jeho vliv na moderní byznys a technologie. Autorem je bývalý poradce Twitteru, produktový manažer Facebooku a zakladatel startupu....
Po odkrytí tajemství úspěšného prodeje ve svých bestsellerech se Blair Singer v knize "Nestaňte se uštvaným obchodníkem" zaměřuje na budování efektivního kolektivu. Jeho kniha...
Kniha „Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu“ od Kristin Anderson je průvodcem pro efektivní telefonickou komunikaci. Pokud telefon používáte denně a čelíte problémům v...
Časopis E15 Speciál 04/2017 je zaměřen na důkladnou analýzu a aktuální přehled v oblasti ekonomiky a byznysu. Vydání tohoto čísla se specializuje na konkrétní téma z...
Kniha „Chytře vedená prodejna“ od Richarda Hammonda odhaluje, co dělá úspěšné prodejny a řetězce jinými než ty, které zápasí s nízkým zájmem zákazníků. Zaměřuje se na efektivní...
Kniha poskytuje strategie pro úspěch v konkurenčním prostředí, zaměřuje se na klíčové kroky vedoucí k spokojenosti klientů, důležitost budování vztahů se zákazníky a techniky...
Po Bibli nejvydávanější kniha v historii.
Příručka, která je již téměř sto let světovým bestselerem. Pomůže vám poznat a pochopit velké tajemství správného způsobu, jak jednat...
Kniha popisuje proměny vysokého školství, které se otevřelo širokým masám studentů a soukromému podnikání. Tento posun přinesl různé patologické jevy, na které nebyla společnost...
Jitka Vysekalová je zkušená odbornice a ví, o čem hovoří.
Kniha "Marketing" od Jitky Vysekalové poskytuje přehled základních marketingových principů a zdůrazňuje jejich...