Ostrá kritika současné reklamy z pera předního italského tvůrce reklamních kampaní, který prohlédl její zhoubné působení na lidský mozek.
Toscani je borec. Pokud je možné...
Kniha "1000 zcela legálních daňových triků" od Franze Konze je průvodcem světem daňových úlev a triků. Autor poutavě popisuje, jak chránit své peníze před byrokracií a využít...
"25 špinavých triků konkurence a jak se jim ubráníte" od Oskara Packa je průvodce, který odhaluje nekalé praktiky v obchodním prostředí a nabízí strategie pro jejich odvrácení....
Chcete být AI in? Přečtete si Gatese.
Většina lidí chápe hardware a software jen jako nástroj k řešení specifických problémů. Avšak stejně jako živý organismus, i organizace...
"Co by udělal Google?" od Jeffa Jarvisa je částečně proroctvím, experimentem, manifestem i manuálem pro přežití. Jarvis aplikuje zásady fungování společnosti Google na životní...
Tyto dvě knihy tvoří skripta, kdy první díl obsahuje informace ohledně uzavírání a plnění kupních smluv, a druhý díl se věnuje písemnostem při organizaci a řízení firmy.
"Ofenzivní marketing" od Ivana Bureše je kniha zaměřená na moderní přístupy k marketingu, které kladou důraz na efektivitu a cílevědomost v pracovním procesu. Autor se zabývá...
Ramonetova kniha zkoumá proměnu média-moci-komunikace v době digitalizace a multimédií. Autor analyzuje konkrétní události, jako smrt princezny Diany či aféra Clinton-Lewinská,...
V této autobiografii sir Richard Branson sdílí své padesátileté zkušenosti z podnikání a budování impéria Virgin. Kniha nabízí pohled do zákulisí vzniku 12 miliardových firem a...
„Jak přežít na trhu“ od Oldřicha Schwarze je praktická příručka pro malé podnikatele a obchodníky. Kniha se zaměřuje na strategie a dovednosti potřebné k úspěšnému přežití a...
Co bych měl a co bych neměl dělat při obchodním jednání.
Příručka pro obchodní zástupce a finanční poradce nabízí tipy, jak dosáhnout profesního úspěchu. Naučíte se získat a...
Kniha "10 zlatých pravidel prodeje" od Ivana Bureše je novým vydáním klasické knihy úspěšného autora a marketingového poradce. Kniha je obohacena o nejmodernější poznatky z...