Marketing, Jitka Vysekalová 2006

Kód: E2273-12
Neohodnoceno
39 Kč
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Jitka Vysekalová je zkušená odbornice a ví, o čem hovoří.

Kniha "Marketing" od Jitky Vysekalové poskytuje přehled základních marketingových principů a zdůrazňuje jejich praktické využití. Obsahuje reálné příklady s řešeními, které ilustrují teoretické koncepty, a využívá poznatky z domácí i mezinárodní literatury, stejně jako autorovy vlastní zkušenosti z oblasti marketingového výzkumu. Kniha je schválena Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR.

Detailní informace

Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR

Detailní popis produktu

Vydáno:  Fortuna Libri

Počet stran: 248

Vazba knihy: měkká / brožovaná

ISBN: 80-7168-979-3

Kvalita 10/10

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: