Kniha „Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu“ od Kristin Anderson je průvodcem pro efektivní telefonickou komunikaci. Pokud telefon používáte denně a čelíte problémům v telefonních hovorech, tato publikace vám pomůže zlepšit vaše dovednosti. Kniha nabízí rady, jak lépe využívat telefon a jak zlepšit vaše telefonické jednání, abyste dosáhli požadovaných výsledků, ať už pracujete jako ředitel, obchodník nebo sekretářka. Rozdělená do tří částí, knihy pokrývá: jak ovládat telefon, jak zvládat hovory a jak se lépe připravit na telefonování. Pokud si osvojíte doporučení a tipy z této knihy, budete mít pocit, jako byste objevili nový, užitečný nástroj na svém starém kapesním nožíku.
Detailní informace
Vydáno: 1992 Pragma
Počet stran: 106
Vazba knihy: brožovaná
ISBN: 80-7205-914-9
Kvalita 10/10 Nová kniha
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Nastavení